Στις περισσότερες δίαιτες πλέον, υπάρχει η επιλογή μια μέρας  μέσα στην εβδομάδα που μπορείτε να φάτε ότι θέλετε σε ένα γεύμα, το γνωστό  cheat meal για να μη στερείστε τις αγαπημένες σας τροφές και σταματήσετε τη δίαιτα. Τι γίνεται όμως όταν ο περίγυρός σας (η παρέα, ο σύντροφος ή η οικογένειά σας) θέλουν να βγαίνετε συνεχώς έξω; Τι κάνετε εσείς; Θα μείνετε αναγκαστικά στο σπίτι; Όχι βέβαια! Σας έχουμε παρακάτω υγιεινές επιλογές φαγητού και κατά τις εξόδους σας!  Δείτε αναλυτικότερα:

diatrofikos odigos epiviwsis an trwte suxna eksw 300x200 Τρώτε συχνά έξω; Σας έχουμε διατροφικό οδηγό επιβίωσης!

 

Όταν πάτε για σουβλάκια:

Επιλέξτε:

  •  Ως βάση μια σαλάτα.
  •  Σουβλάκια κοτόπουλου.
  •  Πίτα αλάδωτη.

 

Αποφύγετε :

 

Όταν πάτε σε ιταλικό εστιατόριο:

 

Επιλέξτε:

  •  Για βάση σίγουρα σαλάτα.
  •  Την ατομική σας πίτσα με λεπτή ζύμη, κοτόπουλο και διάφορα λαχανικά (ιδανικά: 2 κομμάτια πίτσα με συνοδευτική σαλάτα για γυναίκες και έως 4 κομμάτια πίτσα με συνοδευτική σαλάτα για άνδρες).
  •  Ζυμαρικά με σάλτσες που έχουν ως βάση την ντομάτα. π.χ. Αραμπιάτα ή Ναπολιτάνα.

Αποφύγετε:

  •  Κρεμώδεις σάλτσες στα ζυμαρικά σας.
  •  Να πάρετε χοντρή ή γεμιστή με τυρί ζύμη πίτσας  και να προσθέσετε σαλάμι, λουκάνικο και πεπερόνι,.
  •  Συνοδευτικά πιο παχυντικά όπως τα cheese sticks ή οι τηγανιτές φτερούγες.

 

Όταν πάτε για ινδικό:

Επιλέξτε:

  •  ρύζι Basmati, chapatti.
  •  Πιάτα όπως Jalfrezi, tandoori, dhansak (με φακές), Ρογκάν Josh, Bhuna, Saag,.

 

Αποφύγετε :

  •  Popadums, Parathas.
  •  Πολύ τηγανισμένα τρόφιμα, όπως  είναι τα bhajis
  •  Pasanda, masala και korma επειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε  λιπαρά.

 

Όταν πάτε για μπέργκερ:

 

Επιλέξτε:

  •  Πιο υγιεινές επιλογές, όπως, σαλάτες (αν έχει το μενού) και μπέργκερ με φιλέτο κοτόπουλο.
  •  Οι σάλτσες που θα πάρετε να είναι στο πλάι.
  •  Μικρό (παιδικό) μπέργκερ και απλά μοιραστείτε μαζί με ένα φίλο ή το ταίρι σας τις τηγανητές πατάτες.

 

Αποφύγετε :

  •  Περιττά συνοδευτικά, όπως π.χ. onion rings.
  •  Επιπλέον dip και σάλτσες.

 

Όταν πάτε για σούσι:

 

Επιλέξτε:

  • Roll λαχανικών.
  •  Nigiri.
  •  California rolls.
  •  Edamame (φασόλια σόγιας)
  •  Sashimi.
  •  Σαλάτα με φύκια (seaweed salad)

 

Αποφύγετε :

  • Οτιδήποτε katsu ή tempura, όπως είναι  το Shrimp tempura roll
  • Rolls με τυρί κρέμα όπως είναι για παράδειγμα το  Philadelphia roll
  •  Τηγανητό ρύζι.

 

Όταν πάτε  για κινέζικο:

Επιλέξτε:

  •  Ρύζι ή noodles στον ατμό ή και βρασμένα.
  •  Σούπες με λαχανικά και κοτόπουλο ή γαρίδες.
  •  Πιάτα πλούσια σε λαχανικά όπως το chow mein ή και σοταρισμένα λαχανικά.
  •  Κρέας, γαρίδες ή φασόλια ή κοτόπουλο, και λαχανικά  με σώς black bean.

 

Αποφύγετε :

  •  Τραγανή πάπια , καθώς το δέρμα της έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.
  •  Πιάτα που περιέχουν ξηρούς καρπούς.
  •  Γλυκόξινες μπάλες κοτόπουλου ή κόκκινου κρέατος ή γαρίδες τηγανισμένες, καθώς όταν τηγανίζονται απορροφούν πολλά λιπαρά.
  •  Σάλτσα σόγιας (γιατί είναι πλούσια σε αλάτι). Προτιμήστε για σάλτσα χαμηλή σε νάτριο.
  •  Τηγανητό ρύζι ή noodles.

 

Όταν πας σε καφετέρια:

Επιλέξτε:

  •  Σαλάτες όπως: ντάκο, τόνου, του Καίσαρα, του σεφ, αλλά  προσθέστε μόνο  ελαιόλαδο και ξύδι  αλλά όχι κάποια σώς.
  •  αραβική πίτα ολικής αλέσεως ή ψωμί του τοστ με τόνο ή τυρί, γαλοπούλα ή κοτόπουλο , συνοδευόμενα με λαχανικά  και για σως προτιμήστε  μουστάρδα.

 

Αποφύγετε :

  •  Τις τηγανητές πατάτες!
  •  Πολύ λιπαρά τυριά.
  •  Τα πολλά αλλαντικά.
  •  Τυρόπιτες και λουκανικόπιτες.
  •  Να προσθέσετε  βούτυρο ή μαγιονέζα ή άλλες παχυντικές σως στο σάντουιτς.

 

Συμβουλή  Διαιτολόγου: Καλύτερα να παραγγείλετε  πρώτοι! Γιατί; Επειδή αν κάνετε μια υγιεινή επιλογή δεν θα παρασυρθείτε από τις επιλογές των άλλων κι επίσης, ίσως τους παρασύρετε σε πιο διατροφικά σωστές επιλογές. Όπως και να έχει, εσείς θα έχετε ήδη παραγγείλει, επομένως, δε θα χρειαστεί να το πάρετε πίσω και να φέρετε αναστάτωση στο σερβιτόρο! Δεν είναι ωραίο άλλωστε!

 




Show Buttons
Hide Buttons