Οι  Πανελλήνιες εξετάσεις πλησιάζουν και οι  μαθητές  νιώθουν  εξαντλημένοι από το πολύωρο και καθημερινό διάβασμα .Καφές και αρκετά τσιμπολογήματα  είναι  ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά .Τι είναι όμως καλό να καταναλώνουν  ώστε να κρατήσουν τον εγκέφαλό τους  σε  καλύτερη κατάσταση  και να τον προετοιμάσουν  γι αυτή τη σημαντική στιγμή που χρειάζεται να αποδώσουν όσο καλύτερα μπορούν;

ti na troo twra pou plisiazoyn oi panellinies 300x200 Τι να τρώω τώρα που πλησιάζουν οι Πανελλήνιες

Μαύρη σοκολάτα: Ένα ρόφημα πλούσιο σε κακάο βοηθάει τον εγκέφαλο να ανακαλέσει  καλύτερα τις ήδη υπάρχουσες πληροφορίες. Η φλαβονόλη ενισχύει το κυκλοφορικό σύστημα και  αυξάνει την ποσότητα αίματος που φτάνει στον εγκέφαλο. Έτσι  βοηθάμε τα επίπεδα ευφυΐας  μας.

Αμύγδαλα: Πολλές φορές πιστεύουμε ότι ο καφές ή κάποια μπάρα δημητριακών θα μας κρατήσουν σε εγρήγορση. Ουσιαστικά όμως μας προσφέρουν τόνωση μόνο για λίγη ώρα. Τα αμύγδαλα όμως είναι γεμάτα σε βιταμίνη Ε ,μαγνήσιο , πρωτεϊνη  η οποία διεγείρει  τους νευρώνες της ορεξίνης κάτι που τα καθιστά απαραίτητα για τη εγρήγορση  μας.

Μούρα: ένα σνακ από μούρα αντί  για καφέ  αυξάνει τη συγκέντρωση  και τη μνήμη έως 5 ώρες  λόγω των αντιοξειδωτικών αλλά και βελτιώνει τη ροή του οξυγόνου στον εγκέφαλο.

Ψάρια: Η κατανάλωση λιπαρών  ψαριών όπως σολομός, μας βοηθάνε  στη μνήνη και τη αποφυγή άνοιας ,λόγω των αυξημένων επιπέδων απαραίτητων λιπαρών οξέων.  Είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα ,βελτιώνουν τη νοητική λειτουργία κ απόδοση ,βοηθούν στην πρόληψη των εγκεφαλικών βλαβών και ασκούν νευροπροστατευτική δράση .

Ντομάτες: Βοηθούν στον περιορισμό της απώλειας μνήμης λόγω των ελευθέρων ριζών στα κύτταρα .

Προϊόντα ολικής  άλεσης: Προτιμήστε ένα πρωινό πλούσιο με την απαραίτητη ενέργεια για τις καθημερινές απαιτήσεις .Τα τρόφιμα υψηλού γλυκαιμικού δείκτη  πχ.  επεξεργασμένα δημητριακά αυξάνουν γρήγορα τη γλυκόζη στο αίμα άρα μας  δίνουν άμεση ενέργεια για λίγο σε αντίθεση με εκείνα της ολικής που οδηγούν σε πιο αργή έκχυση γλυκόζης άρα σε  παρατεταμένη διάρκεια συγκέντρωσης .

 



Show Buttons
Hide Buttons