Ας πάρουμε ως δεδομένο ότι θες να χάσεις κιλά. Δε θες όμως πάρα πολλά, συγκεκριμένα θες πιο πολύ στα ‘’προβληματικά’’ σημεία (εννοώ την κοιλιά και τα ψωμάκια) γιατί κατά  τ’άλλα μια χαρά αδύνατη είσαι! Πως θα το επιτύχεις; Υπάρχει κάποιο μυστικό; Υπάρχει η σωστή και ισορροπημένη διατροφή που θα σε βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στη ρύθμιση του βάρους σου, όμως δεν μπορεί να βοηθήσει στην αναλογική κατανομή του στο σώμα. Παρόλα αυτά, θα σου δώσω κάποιες διατροφικές συμβουλές που θα βοηθήσουν κατά πολύ την προσπάθεια σου!

meiwsi topikou paxous 300x238 Πως θα μειώσω το τοπικό πάχος;

  Πάντα να τρως πρωινό: οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό, συνήθως καταναλώνουν πολύ περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το πρωινό, μειώνει την όρεξη και θα αυξάνει το μεταβολισμό σου.

  Να πίνεις περισσότερο από 8 ποτήρια νερό καθημερινά για να αποτοξινώνεται και να ενυδατώνεται σωστά το σώμα σου.

Να τρως μικρά και συχνά γεύματα: τρώγοντας μικρά και τακτικά γεύματα κάθε 3-4 ώρες θα τονώσεις το μεταβολισμό σου.

Να αποφεύγεις τα επεξεργασμένα τρόφιμα, διότι αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ευνοούν την μεγαλύτερη αποθήκευση λίπους.

Να τρως περισσότερες φυτικές ίνες: Η κατανάλωση τουλάχιστον 25 γρ. φυτικών ινών την ημέρα, θα σε βοηθήσει να λαμβάνεις λιγότερες θερμίδες, επειδή  θα σε κάνει να αισθάνεσαι  πληρότητα και θα ζητάς τροφή σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Παραδείγματα τροφίμων πλούσια σε φυτικές ίνες είναι τα δημητριακά, το μπρόκολο και τα φασόλια.

   Να λαμβάνεις πρωτεΐνη από τις τροφές σου: τα τρόφιμα όπως το κοτόπουλο, το ανθότυρο, τα αυγά, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, τα ψάρια, η γαλοπούλα,  και τα προϊόντα σόγιας, σε βοηθούν σε μεγάλο βαθμό να διατηρήσεις  τη μυική σου μάζα και βοηθά στην επιτάχυνση της διαδικασίας καύσης του λίπους  στον οργανισμό σου.

Να έχεις κάποιο κίνητρο:  για παράδειγμα:  βρες μια λεπτότερη φωτογραφία σου και βάλε τη  σε μέρος όπου θα μπορείς να τη βλέπεις κάθε μέρα, για να σε βοηθά στην τόνωση της ψυχολογίας και της αυτοπεποίθησή σου. Με αυτό τον τρόπο, θα έχεις το κίνητρο να ακολουθήσεις το αρχικό σου διατροφικό πλάνο με πειθαρχία και φυσικά, θα σε βοηθήσει να  ολοκληρώσεις πιο επιτυχημένα, το πρόγραμμα απώλειας βάρους που έχεις επιλέξει.

Φρόντισε να βάλεις στη ζωή σου την άσκηση: σε βοηθά να αυξήσεις τη δραστηριότητά σου και να κάψεις πιο εύκολα λίπος, γιατί οι μύες σου θα αυξηθούν και ο μεταβολισμός σου να βελτιωθεί πολύ γρήγορα βοηθώντας σε μεγάλο βαθμό την προσπάθειά σου ακόμη και στα προβληματικά σημεία.

Συνδύασε λοιπόν τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή με την άσκηση και θα δεις σε μεγάλο βαθμό αλλαγές στο σώμα σου!




Show Buttons
Hide Buttons