Τις περισσότερες φορές που θέλουμε να φάμε κάτι σε μεγάλο βαθμό, κολλάει το μυαλό μας εκεί και δεν μπορούμε να ησυχάσουμε μέχρι να το καταναλώσουμε! Συνήθως, αυτές οι λιγούρες  είναι ανθυγιεινής φύσεως και χρειάζονται λίγη παραπάνω πειθαρχία για να αποφευχθούν. Πιο κάτω σας έχουμε πρακτικές συμβουλές για να  μη σκέφτεστε συνεχώς το φαγητό. Τέτοιες είναι:

pos na mi skeftomaste sunexeia to fagito 300x200 Πώς να μη σκεφτόμαστε συνέχεια το φαγητό

Προσπαθήστε να βάλετε τα (καλά) λιπαρά στην διατροφή σας: Αντί να σκέφτεστε πόσο τέλεια θα ήταν να τρώγατε ένα περισσότερα κομμάτια πίτσα, τσεκάρετε αν στη διατροφή σας υπάρχουν καθόλου καλά λιπαρά όπως το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί κτλ, τα οποία και σας διατηρούν υγιείς και σας χορταίνουν για περισσότερη ώρα!

Φάτε μια φέτα καρπούζι: Τους καλοκαιρινούς μήνες που ενδείκνυται η κατανάλωση δροσιστικών γευμάτων, το καρπούζι, ο βασιλιάς των καλοκαιρινών φρούτων, είναι η ιδανική επιλογή. Έχει άφθονες φυτικές ίνες και 90% περιεκτικότητα σε νερό, οπότε κόβει αυτόματα την πείνα σας!

Πιείτε  ένα ποτήρι νερό με λεμόνι: Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας. Ένα ιδανικό αφέψημα, δροσιστικό και ενυδατικό είναι το νερό με μια φέτα λεμόνι!

Μιλήστε  με έναν φίλο μας: Μιλήστε με κάποιον που τον έχετε ενημερώσει ότι βρίσκεστε σε διατροφή και θα βοηθήσει την προσπάθειά σας.

Πηγαίνετε  μια βόλτα: Τις περισσότερες φορές, βαριέστε και δεν το ξέρετε! Σηκωθείτε από τον καναπέ, ντυθείτε και βγείτε μια βόλτα! Αν στην επιστροφή πεινάτε ακόμη, τότε φάτε ένα μικρό, γευστικό  και υγιεινό σνακ!

Σταματήστε ό,τι κάνετε: Βάλτε ένα στοπ στις σκέψεις σας και διαλογιστείτε για λίγα λεπτά. Εστιάστε στην αναπνοή σας και βοηθήστε το κεφάλι σας να αδειάσει από τις πολλές σκέψεις. Έπειτα από αυτό το διάλειμμα, θα δείτε ότι θα αισθανθείτε πολύ καλύτερα!

Αδειάστε το ψυγείο σας: Πετάξτε η δώστε οτιδήποτε ανθυγιεινό υπάρχει στο ψυγείο ή τα ντουλάπια σας. Είναι απλό: αν δεν έχετε τίποτα ανθυγιεινό στο σπίτι θα φάτε κάποια πιο υγιεινή επιλογή!

Μην κολλάτε με  την ζυγαριά: Η ζυγαριά είναι μια πολύ αγχωτική διαδικασία, οπότε δε θα σας βοηθήσει αλλά θα εντείνει την ανυπομονησία σας ή θα σας απογοητεύσει. Καλύτερο είναι να δοκιμάζετε μια με δυο φορές την εβδομάδα ένα πιο στενό ρούχο και να βλέπετε πάνω κάτω που κυμαίνεστε!

Κάντε γυμναστική: Όταν πιάσετε τον εαυτό σας να σκέφτεται λιχουδιές, αρχίστε να κάνετε γυμναστική. Μόλις τελειώσετε, καμία σκέψη για φαγητό δε θα απασχολεί το μυαλό σας, τόσο απλό!

Κάντε τις… σκληρές ερωτήσεις στον εαυτό σας: Αναρωτηθείτε αν όντως είστε πεινασμένοι ή αν θέλετε να φάτε επειδή βαριέστε. Μπορείτε να μπείτε στη διαδικασία να σκεφτείτε αν αντί για την πίτσα που θέλετε να φάτε, θα τρώγατε με την ίδια όρεξη μια σαλάτα με μπρόκολο ή κουνουπίδι! Αν κάτι τέτοιο δεν ισχύει, μάλλον δεν πεινάτε και πολύ!

Δείτε  την ώρα: Αν βρίσκεστε λίγο μετά το μεσημέρι, όπου τα επίπεδα ενέργειάς μας αρχίζουν να πέφτουν, καλό είναι να καταναλώστε ένα μικρό και θρεπτικό σνακ.

Προσπαθήστε να κοιμάστε  καλά: Ο ανεπαρκής  ύπνος μας βάζει σε ένα φαύλο κύκλο ορμονών, στρες και κόπωσης  και μας ωθεί να αναζητάμε τροφές που είναι πλούσιες σε «κενούς» υδατάνθρακες. Ρυθμίστε το πρόγραμμα του ύπνου σας και θα δείτε αμέσως τα αποτελέσματα!

Ελέγξτε το άγχος σας και τις στρεσογόνες καταστάσεις: Όπως είναι ευρέως γνωστό, το στρες και το άγχος αυξάνει κατά πολύ την όρεξή μας για φαγητό. Άρα αυτό που αισθάνεστε είναι ξεκάθαρα ψεύτικη πείνα!

Οργανώστε την διατροφή σας με καλύτερο τρόπο: Αν μια μέρα την εβδομάδα (καλό είναι μέσα στο σκ), την αφιερώνετε για να φτιάξετε τα φαγητά και τα σνακς της εβδομάδας, γλιτώνετε τον εαυτό σας από άσκοπο τσιμπολόγημα, στρες αλλά και ανθυγιεινή κατανάλωση τροφών.

Επιστρέψτε στην δουλειά: Αν βρίσκεστε στο γραφείο και θέλετε να φάτε κάτι, απλά επιστρέψτε στις αρμοδιότητές σας και η σκέψη για φαγητό θα σας φύγει!

 




Show Buttons
Hide Buttons