Η Επίπεδη κοιλιά δεν φτιάχνεται μόνο  με αμέτρητα σετ κοιλιακών καθημερινά στο γυμναστήριο. Πολύ βασικό ρόλο καταρχάς,  παίζει η διατροφή που ακολουθούμε και έπειτα ο συνδυασμός της με  σωματική δραστηριότητα. Τι εννοούμε διατροφή; Την συνέπεια στην κατανάλωση υγιεινών τροφών, κυρίως φρέσκων προϊόντων με υγιεινά λιπαρά οξέα, την αποφυγή (ή περιορισμό) κατανάλωσης αναψυκτικών, ζάχαρης και  του αλκοόλ και φυσικά πίνοντας άφθονο νερό!

10 trofes pou mas xarizoyn epipedi koilia 300x200 Οι 10 τροφές που μας χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

Ποιες τροφές λοιπόν θα  πρέπει να καταναλώνουμε  για να αποκτήσουμε σιγά σιγά επίπεδη κοιλιά; Δείτε παρακάτω 10 κορυφαίες:

  1. Μπανάνες. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ανθεκτικό άμυλο, όπου είναι ένας υγιεινός υδατάνθρακας που χωνεύεται αργά από το σώμα μας και σε κάλιο, το οποίο βοηθά στην αποφυγή των κράμπων και της ζαλάδας, για αυτό και είναι ένα από τα καλύτερα μεταπροπονητικά γεύματα. Η μπανάνα ενεργοποιεί την καύση λίπους στο συκώτι μας και παράλληλα ενεργοποιεί και το μεταβολισμό μας.
  2. Φακές. Τα όσπρια αποτελούν άριστη πηγή φυτικών  ινών πρωτεΐνης, επομένως  ικανοποιούν πιο γρήγορα  την πείνα και μας δημιουργούν επίσης γρηγορότερα το αίσθημα κορεσμού. Επίσης, περιέχουν πολύ σίδηρο, στοιχείο που βοηθά σημαντικά την αύξηση του μεταβολισμού μας.
  3. Αγγούρια. Τα αγγούρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα στην αντιοξειδωτική ουσία κερκετίνη  αλλά και σε νερό ( και μάλιστα σε ποσοστό 96%). Αποτελούν ιδανική τροφή για το φούσκωμα και υπάρχουν πολλοί τρόποι κατανάλωσής τους: μπορείτε να τα καταναλώσετε σε σαλάτα, σαν βασικό συστατικό  στο τζατζίκι ή σε φέτες μαζί με χούμους κτλ.
  4. Αμύγδαλα. Αποτελεί υπερτροφή όσον αφορά την καύση λίπους , αλλά και την καταπολέμηση της πείνας. Μια χούφτα αμύγδαλα σας κρατά ποιοτικά χορτάτους μέχρι το επόμενο κυρίως γεύμα σας.
  5. Καυτερές πιπεριές. Σύμφωνα με έρευνα που διεξάχθηκε στο Πανεπιστήμιο Purdue, η καψαικίνη που είναι βασικό συστατικό των καυτερών πιπεριών, μειώνει τις λιγούρες για γλυκά αλλά και αλμυρά παχυντικά φαγητά και ενισχύει πρόληψη ενός υγιούς βάρους. Άλλωστε, οι πικάντικες τροφές ευεργετούν  το μεταβολισμό  μας και μας καθοδηγούν  να τρώμε περισσότερο υγιεινά.
  6. Γιαούρτι. Το γιαούρτι είναι ένα φυσικό προβιοτικό γεύμα, καθώς κάθε μερίδα του περιέχει περιέχει 17 γραμμάρια πρωτεΐνης. Το καλύτερο; Συνδυάζεται με τα περισσότερα φαγητά.
  7. Σπαράγγια. Έχουν αφροδισιακή δράση και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικα. Το γνωρίζατε όμως ότι βοηθούν στο  να διατηρήσουμε επίπεδη την κοιλιά μας; Με την πληθώρα φυτικών ινών που περιέχει, χορταίνουμε γρηγορότερα  και χωνεύουμε πιο αργά. Τέλος, αποτελεί φυσικό διουρητικό, βοηθώντας μας να μην νιώθουμε πρήξιμο καθώς αποβάλλουμε τα περιττά υγρά.
  8. Μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα με πάνω  από 65% περιεκτικότητα σε κακάο είναι επίσης μια πολύ καλή επιλογή, καθώς  περιέχει υγιεινά μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία επιταχύνουν το μεταβολικό μας ρυθμό. Απλά πέρα από ευεργετική της δράση  λόγω του κακάου, είναι σοκολάτα, επομένως περιέχει πολλά λιπαρά, άρα η αυξημένη κατανάλωσή της, είναι πιθανό να αυξήσει ακόμη και το σωματικό βάρος.
  9. Αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι ένα φρούτο, το οποίο είναι πολύ ευεργετικό για τον οργανισμό μας και έχει περιεκτικότητα  4 γραμμάρια μονοακόρεστων  λιπαρών οξέων και  2 γραμμάρια φυτικών ινών. Επιπρόσθετα, ενισχύει την καλύτερη απορρόφηση θρεπτικών στοιχειών και αντιοξειδωτικών από τον οργανισμό μας.
  10. Τσάι μέντας και χαμομήλι. Ένα καυτό φλιτζάνι χαμομήλι ή ένα τσάι μέντας βελτιώνει τη διαδικασία της  πέψης και παράλληλα βοηθά το σώμα μας  να απελευθερώσει πιθανά αέρια, έπειτα απί ένα μεγάλο γεύμα που μας προκάλεσε φούσκωμα. Τέλος, αποτελούν ιδανική επιλογή για να έχουμε ποιοτικότερο ύπνο.


Show Buttons
Hide Buttons