• Δρα προστατευτικά ενάντια στο σακχαρώδη διαβήτη: H βρώμη είναι πλούσια σε διαλυτές ίνες (τις β-γλυκάνες). Οι οποίες μέσα από μελέτες έχει φανεί ότι ρυθμίζουν τα επίπεδα της γλυκόζης του αίματος, αλλά και την έκκριση ινσουλίνης μετά από γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες, καθυστερώντας η εμποδίζοντας την ανάπτυξη σακχαρώδη διαβήτη τύπου.
  • Συμβάλλει στο αδυνάτισμα: Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, αυξάνει το αίσθημα κορεσμού, συμβάλλοντας έτσι στην απώλεια βάρους και τη διατήρηση βέλτιστων επιπέδων υγείας.
  • Κατάλληλη για άτομα με κοιλιοκάκη: Η βρώμη δεν περιέχει γλουτένη, ωστόσο επειδή κάποιες φορές η βρώμη μπορεί να παρασκευαστεί σε εργοστάσια που παρασκευάζονται και προϊόντα με γλουτένη, πρέπει να δίνεται προσοχή στην επιλογή του προϊόντος.
  • Προστατεύει την καρδία: Σε μελέτες φάνηκε ότι η βρώμη δρα προστατευτικά στην καρδία καθώς λόγω της περιεκτικότητας σε β-γλυκάνες, προκαλεί μείωση της χοληστερόλης στο αίμα.

ofelh ths brwmhs sthn ugeia 300x169 Μάθε για τα οφέλη της βρώμης στην υγεία

Τα θρεπτικά συστατικά της βρώμης:

  • Βιταμίνη Β1: Γνωστή και ως θειαμίνη, η οποία βρίσκεται σε πολλά τρόφιμα, όπως τους ξηρούς καρπούς, τα δημητριακά, τα φασόλια και το κρέας. Περιέχει μικρές ποσότητες φυλλικού οξέος (φυσική βιταμίνη Β9), Νιασίνη, Παντοθενικό Οξύ και Βιταμίνη Β6.
  • Χαλκός: Απαραίτητο μέταλλο το οποίο συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς.
  • Σελήνιο: Ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό στοιχείο, συμμετέχει για διάφορες διεργασίες στο σώμα.
  • Μαγνήσιο: Πολύ σημαντικό για πολλές λειτουργίες στο σώμα.
  • Σίδηρος: Ο σίδηρος είναι απολύτως απαραίτητος για την υγεία μας.
  • Μαγγάνιο: Σημαντικό συστατικό για την ανάπτυξη και τον μεταβολισμό.
  • Φώσφορος: Συμβάλλει στην υγεία των οστών αλλά και των ιστών.



Show Buttons
Hide Buttons