Το καλοκαίρι φτάνει και  οι υποχρεώσεις για αρκετούς μειώνονται καθώς ξεκινάνε οι διακοπές . Πολλές φορές θεωρούμε πως το να μειώνουμε τις ποσότητες στα γεύματα μας ,θα μας σώσει από τα περιττά κιλά .Κάνουμε όμως το σωστό ?Υπάρχουν τρόφιμα και ροφήματα με κρυφές θερμίδες που καταναλώνοντας τα ,πιστεύουμε  πως δεν κινδυνεύουμε  να αυξήσουμε το βάρος μας !

kalokairines thermides 300x201 Καλοκαιρινές θερμίδες

Ας ξεκινήσουμε με μια τυπική μέρα στην παραλία. Ήλιος, θάλασσα και… κρασί? Σίγουρα όχι. Το καλοκαίρι είναι συνδυασμένο στο μυαλό όλων μας  με εξωτικά κοκτέιλ σε κάποια όμορφη παραλία με μουσική και την αγαπημένη μας παρέα. Πόσες θερμίδες όμως έχει ένα κοκτέιλ? Αν αναλογιστούμε το σιρόπι  πέρα από το  αλκοόλ που περιλαμβάνει     είμαστε περίπου στις 500 θερμίδες το καθένα. Όσες θερμίδες  δηλαδή μπορούμε  να  πάρουμε από κομμάτι  παστίτσιο!

Και αφού θα πιούμε το κοκτέιλ μας   θα πεινάσουμε κιόλας .Ένα εύκολο κ γρήγορο γεύμα στην παραλία  προέρχεται  πάντα  από την καντίνα που υπάρχει  δίπλα μας .Το λουκάνικο στα κάρβουνα που πιθανόν να επιλέξουμε να βάλουμε σε ένα ψωμάκι έχει 500 θερμίδες και περίπου 30γρ λίπος. Από την άλλη αν επιλέξουμε ένα μπέργκερ οι θερμίδες αγγίζουν τις 800 με τον επεξεργασμένο κιμά και τις τηγανιτές πατάτες   κ σως !Άρα μήπως να σκεφτούμε  μια πιο υγιεινή κ οικονομική επιλογή από το σπίτι μας ?

Τέλος ,έχοντας τύψεις για την μεσημεριανή παρασπονδία  θα παραγγείλουμε μια σαλάτα καθώς τη θεωρούμε ένα ελαφρύ γεύμα, που είναι κιόλας, αλλά όταν η φτιάχνουμε εμείς στο σπίτι και ελέγχουμε το ντρέσινγκ  και το λάδι! Μια σαλάτα που κολυμπάει στο λάδι παύει να έχει τον τίτλο της υγιεινής επιλογής !Γι αυτό προσοχή, μην φύγουμε από την παραλία +1 κιλό.



Show Buttons
Hide Buttons