Είναι πλέον από μελέτες αποδεδειγμένο ότι η βιταμίνη  C, πέρα από τα οφέλη της μακροζωϊας  στα οποία είναι ήδη γνωστή η ευεργετική της σημασία, ότι συμβάλλει σε πολλούς τομείς της υγείας μας. Πως; Ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά από το χρόνο μας για να διαβάσουμε παρακάτω.

Αρχικά, η βιταμίνη C καταπολεμά τη γήρανση, έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση της και αποτελεί απαραίτητο συστατικό για τη σύνθεση κολλαγόνου.  Η τακτική λήψη της, επανορθώνει τη γήρανση της επιδερμίδας, λειαίνει τις ρυτίδες  και ενισχύει την  ελαστικότητα του δέρματος.

citrus fruits 1851077 960 720 300x200 Η θαυματουργή βιταμίνη C

Επίσης, προστατεύει τις αρτηρίες, συμβάλλοντας στη διατήρηση της νεότητάς τους και της καλής τους κατάστασης και παρεμποδίζοντας τη χοληστερίνη του αίματος να μετατραπεί σε τοξική μορφή που απειλεί τα τοιχώματα τους. Η λήψη βιταμίνης C σε καθημερινή βάση, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής των λεμφοκυττάρων, τα οποία εμποδίζουν και επιτίθενται κατά των ξένων ως προς το σώμα μας εισβολέων. Μια έλλειψη επομένως, μπορεί να προκαλέσει  εξασθένιση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Η βιταμίνη C, αποτελεί ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό στοιχείο και ενεργοποιεί ένζυμα τα οποία κατευθύνονται εναντίον των ελεύθερων ριζών. Επιπρόσθετα, βοηθά στην αναγέννηση της βιταμίνης Ε και της γλουταθειόνης, γεγονός που υποβοηθά στην καταστολή των ελεύθερων ριζών ακόμη πιο αποτελεσματικά.

Ακόμη, η πολύτιμη αυτή βιταμίνη, συμβάλλει και στο ταχύτερο αδυνάτισμα. Πως; Αυξάνοντας την πρόσληψή της, η καύση λίπους στον οργανισμού ενός ανθρώπου που έχει στόχο την απώλεια, επιταχύνεται θεαματικά και πιο συγκεκριμένα αυξάνεται κατά 30%  ακόμα και σε άσκηση μέτριας έντασης. Να σημειωθεί εδώ, ότι  οι ενήλικες χρειάζονται 75 έως 90 mg βιταμίνης C την ημέρα.

Κλείνοντας λοιπόν, είναι καλό να αναφερθούν οι πολύτιμες πηγές βιταμίνης C οι οποίες είναι: οι γλυκές πιπεριές, η παπάγια, οι φράουλες, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα εσπεριδοειδή(πορτοκάλια,  λεμόνια,  λάιμ, γκρέιπφρουτ,  περγαμόντο, μανταρίνια) και οι χυμοί φρούτων, το ακτινίδιο, το κίουι (kiwi), το μπρόκολο, οι τομάτες και ο τοματοπολτός και  τέλος το σπανάκι. Μην περιμένετε άλλο, βάλτε τη βιταμίνη C στη ζωή σας  και θα εκπλαγείτε από τα πολύπλευρα οφέλη της!



Show Buttons
Hide Buttons