Το σημαντικότερο είναι όταν ξεκινάμε μια προσπάθεια να θέτουμε σταδιακούς και ρεαλιστικούς στόχους. Μια απώλεια της τάξης του 5-10% του αρχικού βάρους με απώλεια 0,5 – 1 κιλού την εβδομάδα είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί εύκολα χωρίς να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στην υγεία μας.

na giati prepei na apofeugoyme tis diaites pou uposxontai theamatikes allages 300x200 Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε τις δίαιτες που υπόσχονται  θεαματικά αποτελέσματα;

Ας δούμε γιατί πρέπει να αποφεύγουμε της δίαιτες που υπόσχονται πολλά:

  1. Περιορισμό στην πρόσληψη βιταμινών: Οι δίαιτες που υπόσχονται μεγάλη απώλεια κιλών συνήθως δεν περιέχουν όλες τις ομάδες τροφίμων. Συνεπώς ο οργανισμός στερείται θρεπτικά συστατικά και πιθανόν να παρουσιάσει κάποια έλλειψη σε βιταμίνες.

 

  1. Απώλεια μυϊκής μάζας: Συνήθως η γρήγορη απώλεια βάρους δεν έχει να κάνει και με απώλεια λίπους αλλά με απώλεια σε υγρά και μυϊκή μάζα.

 

  1. Εμφάνιση στερητικού συνδρόμου: Συνήθως σε τέτοιου είδους διατροφές που απαγορεύουν συγκεκριμένες τροφές οδηγούν σε στερητικό σύνδρομο και το πιο πιθανόν είναι να ξανά γίνει πρόσληψη των χαμένων κιλών η και περισσότερων.

 

  1. Αύξηση του λίπους: Όταν μειώνονται απότομα οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε λόγω στερητικής δίαιτας ο οργανισμός μας νομίζει ότι βρίσκεται σε κατάσταση ανάγκης. Έτσι αντιδρά προστατεύοντας το λίπος και χάνοντας τον μυϊκό ιστό.

 

  1. Τα κιλά επιστρέφουν: Όταν υπάρχει γρήγορη απώλεια κιλών υπάρχει και γρήγορη επιστροφή. Η μείωση του μυϊκού ιστού αντικαθιστάται από λίπος η οποία ρίχνει τον μεταβολισμό.

 

  1. Πιο δύσκολη η επόμενη προσπάθεια: Όταν ξανά παίρνουμε τα κιλά που χάσαμε το λίπος είναι πιο αυξημένο σε σχέση με την αρχή και αποθηκεύεται κυρίως σπλαχνικά αυξάνοντας τον κίνδυνο για ασθένειες όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, τα καρδιαγγειακά νοσήματα κ.α.   



Show Buttons
Hide Buttons