Η Άνοιξη φαίνεται να έχει μπει για τα καλά και οι πιο τολμηροί έχουν ήδη κατεβάσει  τα πρώτα τους ανοιξιάτικα ρούχα. Τώρα είναι και η εποχή που όλοι σιγά σιγά προσπαθούμε να μαζευτούμε από τις χειμερινές κρεπάλες και να προσέξουμε λίγο παραπάνω τη διατροφή μας. Εμείς, σας έχουμε ένα διήμερο πρόγραμμα αποτοξινωτικό, το οποίο θα ξεφουσκώσει την κοιλιάς σας.

Τι πρέπει άραγε να φάμε  αυτές τις ημέρες;

diimero detox programma gia na apoktisete epipedi koilia 300x200 Διήμερο detox πρόγραμμα για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

  • Καρύδια
    Τα καρύδια περιέχουν υγιεινά λιπαρά και σελήνιο  και μας κρατούν ποιοτικά  χορτάτους  ανάμεσα στα γεύματα μας. Αποτελούν μια πολύ θρεπτική επιλογή σνακ!
  • Σολομός
    Αποτελεί επιλογή με υψηλή περιεκτικότητα σε άπαχη πρωτεΐνη, αλλά και εξαιρετική πηγή αντιφλεγμονώδων  ωμέγα-3 λιπαρών  οξέων.
  • Μπανάνες
    Οι μπανάνες είναι εξαιρετική πηγή  καλίου, το οποίο  βοηθά το σώμα μας να καταπολεμήσει το φούσκωμα που προκαλείται από την κατακράτηση, διώχνοντας το περιττό νάτριο αλλά και το νερό από το σώμα μας.  Το κάλιο αποτελεί κλειδί για τη λειτουργία των οργάνων μας.
  • Πράσινο τσάι
    Ενισχύει τη μείωση της όρεξης μας για φαγητό και ενισχύει την τόνωση του μεταβολισμού  μας, αυξάνοντας τις συνολικές ημερήσιες καύσεις μας. 2 φλιτζάνια ημερησίως και θα δείτε άμεσα τη διαφορά!
  • Μαύρη σοκολάτα
    Ο ρόλος της διπλός: και τρώμε ένα υγιεινό σνακ πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, αλλά και καλύπτουμε ποιοτικά την επιθυμία μας για γλυκό.
  • Κινόα
    Ιδανικός τρόπος να  αντικαταστήσετε τους  απλούς υδατάνθρακες (όπως είναι το ψωμί και τα ζυμαρικά), η κινόα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες.
  • Ντομάτες
    Περιέχουν λυκοπένιο και είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών συστατικών. Ευεργετούν το δέρμα μας και το προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία.
  • Νερό με λεμόνι
    Θεωρείται ως ένα λιποδιαλυτικό ρόφημα, είναι καλή πηγή του αντιοξειδωτικών και αποτελεί  ένα νόστιμο τρόπο να παραμείνετε ενυδατωμένοι, αν βαριέστε συνέχεια να πίνετε σκέτο νερό.
  • Γκρέιπφρουτ
    Έχει την ιδιότητα να μειώνει την όρεξη μας για φαγητό  και ενισχύει με φυσικό τρόπο την  καύσης του λίπους στο σώμα μας.

Πολύ πολύ βασικό, είναι να καταναλώνετε άφθονο νερό! Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό να πίνετε συνεχώς, ακόμη κι όταν δε διψάτε!

Φτιάξτε ένα πλάνο λοιπόν 2 ημερών με τις δικές σας ανάγκες και δείτε του φούσκωμα να υποχωρεί!



Show Buttons
Hide Buttons