Τι κι αν φάγατε λιγάκι παραπάνω τον τελευταίο καιρό και το αποτέλεσμα ήταν το βάρος σας να αυξηθεί, κάνοντας το αγαπημένο σας τζιν να κουμπώνει με δυσκολία; Σημασία έχει να απολαύσατε τις παρασπονδίες που κάνατε και να μην έχετε ενοχές. Τα κιλά σας θα χαθούν, μην έχετε άγχος! Απλά ηρεμήστε, πάρτε το απόφαση, θέστε ρεαλιστικούς στόχους, αποφύγετε ακραίες και στερητικές δίαιτες και η αλλαγή θα έρθει με ένα και μόνο ακόμα μικρό μυστικό: κάντε καθημερινά μικρές αλλαγές στις  διατροφικές συνήθειές σας.

apallageite apo ta peritta kila xoris diaita 300x197 Απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά χωρίς δίαιτα

Τι θα πρέπει λοιπόν να κάνουμε στην πράξη; Δείτε παρακάτω!

  1. Περιορίστε το τσιμπολόγημα.Για να αρχίσετε τη δίαιτα, ο πρώτος κανόνας είναι να βάλετε ένα τέλος στο τσιμπολόγημα! Κατανοούμε ότι η πείνα σας κυριεύει, αλλά η κατανάλωση παχυντικών σνακ, το μόνο που σας προσφέρει είναι πρόσκαιρη απόλαυση και περιττές θερμίδες! Αν πάλι δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο τσιμπολόγημα ενδώστε.. αλλά στο υγιεινό. Τι εννοούμε; Φάτε ένα αγγούρι ή ένα καρότο αν θέλετε να τσιμπήσετε κάτι απαραίτητα!
  2. Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο.Πως θα μειώσετε με έξυπνο τρόπο την ποσότητα φαγητού που καταναλώνετε; Πάρτε μικρότερο πιάτο! Και λιγότερη ποσότητα και λιγότερες θερμίδες! Ένα μεγάλο και γεμάτο πιάτο , συχνά, μας κάνει να καταναλώνουμε παραπάνω ποσότητα φαγητού, από όση χρειαζόμαστε, απλά και μόνο για να το αδειάσουμε . Επομένως, καλύτερα δεν είναι να αδειάσετε ένα μικρό;
  3. Προσοχή στο λάδι.Το ελαιόλαδο είναι βασικό υγιεινό τρόφιμο της μεσογειακής διατροφής, με πάρα πολλά οφέλη και ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας. Όμως, αν θέλετε να αδυνατίσετε καταναλώστε το προσεκτικά και με φειδώ! Έχει πάρα πολλές θερμίδες, οπότε ανά μερίδα φαγητού, προσθέστε μια κουταλιά της σούπας για να μην έχουμε ανεπιθύμητη αύξηση βάρους.
  4. Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα.Μη πάει το μυαλό σας αμέσως στο γυμναστήριο. Σωματική δραστηριότητα μπορεί να θεωρηθεί οτιδήποτε μας ανεβάζει τους παλμούς και μας κινητοποιεί να χάσουμε περιττά κιλά και λίπος! Επιλέξτε οποιαδήποτε μορφή σας αρέσει και δεν θα την κάνετε καταναγκαστικά και ξεκινήστε άμεσα! Επίσης μπορείτε να την εντάξετε στη ζωή σας κι αλλιώς: κάνοντας γυμναστική από το σπίτι μέσω βίντεο που διατίθενται στο ίντερνετ ή να ανεβαίνετε σκάλες αντί να πηγαίνετε με το ασανσέρ ή να επιστρέφετε από τη δουλειά με τα πόδια για να αποφορτιστείτε κιόλας από το άγχος της ημέρας! Λύσεις υπάρχουν, η ερώτηση που προκύπτει είναι: είστε πραγματικά διατεθειμένοι;
  5. Μειώστε τη ζάχαρη στον καφέ σας.Ο καφές είναι καφές. Τον πίνουμε για να μας ξυπνάει, όχι να μας γλυκάνει! Η ζάχαρη το μόνο που κάνει είναι να  αλλοιώνει τη γεύση του καφέ και να μας χαρίζει απλόχερα περιττές θερμίδες. Άλλωστε, όλα είναι θέμα συνήθειας, οπότε στην αρχή θα σας φανεί δύσκολο το εγχείρημα, όμως μετά θα το συνηθίσετε χωρίς να το καταλάβετε!

 




Show Buttons
Hide Buttons