Είστε κι εσείς από αυτούς που θέλετε μεν να κάνετε δίαιτα, αλλά σας δυσκολεύει η σκέψη ότι πρέπει να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής κατά γράμμα, χωρίς παρασπονδίες; Μην απογοητεύσετε, γιατί υπάρχει λύση.  Σύμφωνα με μελέτες χρόνων, οι πιο αποτελεσματικές δίαιτες είναι αυτές που εστιάζουν στην αλλαγή του τρόπου ζωής, με μικρές και τακτικές αλλαγές στη διατροφή μας. Με άλλα λόγια, το ζήτημα έγκειται στην αλλαγή της αντιμετώπισής μας έναντι στο φαγητό, την συνειδητοποίηση δηλαδή των διατροφικών μας αλλαγών που μακροπρόθεσμα μας προσέθεσαν τα παραπανίσια κιλά.

ginetai adynatisma xoris diaita i oxi 300x200 Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα γίνεται;

Το επόμενο βήμα έπειτα από τη συνειδητοποίηση, είναι  να ακολουθήστε κάποια απλά βήματα και επαναλαμβάνοντας τα, κάποια στιγμή να σας γίνουν συνήθεια.


Καλό είναι να κάνετε μικρές αντικαταστάσεις που σας βοηθούν να γλιτώσετε θερμίδες!

Καλό είναι να μη στερείστε, επομένως μπορείτε να γεύεστε τις αγαπημένες σας γεύσεις, απλά στη light εκδοχή τους για να μπορείτε να ελέγχετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε. Δε χρειάζεται να στερηθείτε τη γεύση αν προσπαθείτε να ελέγξετε τις θερμίδες σας. Ειδικότερα, μπορείτε καθημερινά να καταναλώνετε γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά (όπως πχ κίτρινο τυρί), τα οποία και γευστικά είναι και έχουν μικρή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες! Άρα, δε χρειάζεται να καταργήσετε εντελώς τρόφιμα από τη διατροφή σας.

Προγραμματίστε  τις αγορές σας!
Τα πάντα χρειάζονται πρόγραμμα, πόσο μάλλον η διατροφή σας! Πριν πάτε επομένως για ψώνια, δείτε τι λείπει από την κουζίνα σας, σκεφτείτε τι θα καταναλώνετε σαν ενδιάμεσα γεύματα τις επόμενες μέρες  και φτιάξτε τη λίστα με τις ανάγκες σας. Αυτό θα σας προστατέψει από τυχόν περιττές αγορές. Πολύ σημαντικό είναι επίσης να μην ξεφύγετε από τα καταγεγραμμένα της λίστας κατά τη διάρκεια των αγορών σας.

Προσοχή στα ενδιάμεσα γεύματα!

Είναι πολύ βασικό να αντιληφθούμε ότι ένας βασικός λόγος που καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες είναι οι κακές και ανθυγιεινές επιλογές των σνακ. Θα πρέπει να επιλέγετε σνακ θρεπτικά και υγιεινά με ικανοποιητική  περιεκτικότητα σε πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, λιπαρά και φυτικές ίνες για να παραμένετε χορτάτοι ποιοτικά. Για παράδειγμα, αντί για μπισκότα ή σοκολάτες, επιλέξτε 2 κριτσίνια ολικής άλεσης με 30 γραμμάρια κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών και ένα βραστό αυγό.  Τόσο απλό!

Πολύ βασικό είναι να  σηκωθείτε από τον καναπέ σας!
Η τακτική σωματική δραστηριότητα μέτριας έντασης, βοηθά συμπληρωματικά την προσπάθεια μας για απώλεια βάρους «χωρίς δίαιτα» και τονώνει την υγεία και την ψυχολογία μας επιπρόσθετα. Αν κάνετε καθιστική ζωή και το γυμναστήριο δεν το θεωρείται καλή λύση, καλό είναι να γυμναστείτε εναλλακτικά, είτε περπατώντας, είτε κάνοντας ποδήλατο είτε κολυμπώντας και κάπως έτσι και η φυσική σας κατάσταση θα βελτιωθεί, αλλά και η διάθεσή σας θα ανέβει.

Μη βιάζεστε!
Τα γεύματα μας θα πρέπει να νοούνται ως ιεροτελεστία και όχι να τα τρώμε βιαστικά, γιατί το αίσθημα κορεσμού έρχεται αργά και ίσως να έχουμε καταναλώσει παραπάνω τροφή με αποτέλεσμα την πρόκληση ανεπιθύμητου φουσκώματος. Επομένως, φάτε με μικρές μπουκιές και μασήστε αργά. Έχετε πάντα κατά νου, το γεύμα σας να διαρκεί 20 λεπτά για να έχετε γρήγορα την αίσθηση πληρότητας, αλλά και να βοηθήσετε τη μετέπειτα πεπτική διαδικασία.

Συνοψίζοντας, αφήστε τα αυστηρά διατροφικά προγράμματα στην άκρη και ακολουθήστε μικρές και σταδιακές αλλαγές  και πολύ σύντομα τα αποτελέσματα θα σας ανταμείψουν και το σπουδαιότερο; Δε θα καταλάβετε καν ότι κάνετε δίαιτα!




Show Buttons
Hide Buttons