Η  μπανάνα είναι η κατεξοχήν εξαιρετική πηγή καλίου, για το οποίο είναι και φημισμένη. Στην πραγματικότητα όμως, η μπανάνας μας παρέχει λιγότερο από το 10% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας. Ένας μέσος  ενήλικας για παράδειγμα,  χρειάζεται 4.700 mg ημερησίως, ενώ μία μπανάνα  μας παρέχει περίπου 420 mg!

9 trofes me perissotero kalio apo ti mpanana 300x174 9 τροφές με περισσότερο κάλιο από τη μπανάνα

Το  κάλιο που περιέχει, είναι ένα πολύτιμο μέταλλο το οποίο είναι  απαραίτητο για τον οργανισμό μας, καθώς μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικού και εμφράγματος, αλλά και μας προστατεύει από πιθανές κράμπες.

Πιο κάτω, σας παραθέτουμε άλλες τροφές που περιέχουν κάλιο, με τις οποίες μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες σας, αλλά και πόσα θρεπτικά συστατικά περιέχει η καθεμία ξεχωριστά:

Σάλτσα ντομάτας: Ένα φλιτζάνι  από σάλτσα ντομάτας  μας παρέχει 728 mg καλίου.

Κίτρινη κολοκύθα: Ένα φλιτζάνι  μας προσδίδει  582 mg καλίου.

Παντζάρι: Ένα φλιτζάνι με παντζάρι μας παρέχει 518 mg καλίου. Επιπρόσθετα, είναι εξαιρετική πηγή  επίσης καλή πηγή φυτικών ινών, μαγνησίου, φωσφόρου, φυλλικού οξέος, σιδήρου, βιταμίνης Β6, μαγγανίου, χαλκού και  βιταμίνης C,

Πατάτες: Μία γλυκοπατάτα έχει  542 mg καλίου, ενώ μία λευκή πατάτα 941 mg. Και οι δυο όμως, αποτελούν εξαιρετικές πηγές βιταμίνης Α.

Ενταμάμε ( ή αλλιώς φασολάκια σόγιας): Ένα φλιτζάνι με φασολάκια σόγιας,  περιέχει  676 mg καλίου. Είναι επιπλέον άριστη πηγή φυτικών πρωτεϊνών, καθώς έχει  όλα τα απαραίτητα  αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας για καλύτερη  μυϊκή ανάπτυξη.

Καρπούζι: Δύο φέτες καρπούζι  περιέχουν  641 mg καλίου. Επιπρόσθετα, περιέχει και λυκοπένιο, το οποίο φημίζεται για την έντονα αντικαρκινική και αντιοξειδωτική του δράση.

Λευκά φασόλια: Ένα φλιτζάνι  από λευκά φασόλια, περιέχει  1.189 mg καλίου. Είναι επίσης, πολύ καλή πηγή  βιταμινών και μετάλλων πρωτεΐνών και φυτικών ινών.

Μαύρα φασόλια: Ένα φλιτζάνι έχει 739 mg καλίου. Επίσης, είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, φωσφόρου, ασβεστίου, μαγνησίου, φυτικών πρωτεϊνών, αντιοξειδωτικών ουσιών, σιδήρου, ψευδαργύρου, μαγγανίου και χαλκού

Σέσκουλο: Ένα φλιτζάνι (μαγειρεμένο) σέσκουλο περιέχει  961 mg καλίου. Το λαχανικό αυτό,  είναι ακόμη πλούσιο σε βιταμίνες Α, C και Κ, ασβέστιο και σίδηρο.

 




Show Buttons
Hide Buttons