Οι περισσότερες γυναίκες  βρίσκονται σχεδόν πάντα σε προσπάθειες απώλειας βάρους, καθώς  παραπονιούνται για τα κιλά τους. Κι αυτό, όχι γιατί έχουν πολλά παραπάνω, αλλά γιατί θεωρούν τραγικά τα 2-3 κιλά που πήραν και αγχώνονται μέχρι να τα χάσουν! Κι αναφέρουμε τις γυναίκες, γιατί εμμένουν πιο πολύ στον τομέα των κιλών. Υπάρχουν όμως και άνθρωποι ( όχι μόνο γυναίκες αλλά και τα δυο φύλα), που θέλουν  να αυξήσουν το βάρος τους  και να έχουν ένα πιο δεμένο και γεμάτο σώμα.

5 tips gia na parete kila me ygieino tropo 300x193 5 tips για να πάρετε κιλά με υγιεινό τρόπο

Αν λοιπόν ανήκετε, στη δεύτερη και λίγο πιο σπάνια κατηγορία, διαβάστε 5 πολύ χρήσιμες συμβουλές για να επιτύχετε το στόχο σας:

Συμβουλή 1η – Πιείτε το φαγητό σας

Τα υγρά δεν προκαλούν το αίσθημα του κορεσμού τόσο γρήγορα, όσο η αντίστοιχη κατανάλωση στερεάς τροφής. Επομένως, αν είστε σε μια προσπάθεια μνα αυξήσετε το βάρος σας, με τα υγρά θα πάρετε αρκετές θερμίδες, αλλά χωρίς να σας φουσκώσουν ιδιαίτερα. Τέτοιες υγιεινές επιλογές είναι τα  smoothies, οι χυμοί φρούτων και το οργανικό γάλα με τις εναλλακτικές του (γάλα σόγιας, καρύδας και αμυγδάλου).Για να παχύνετε υγιεινά, επιλέξτε τα υγρά!

 Συμβουλή 2η – Καταναλώστε ποικιλία τροφίμων στο ίδιο γεύμα

Είναι καλό στα γεύματά σας, να συνδυάζετε τρόφιμα από διαφορετικές κατηγορίες τροφών. Η ποικιλία τροφών, δίνει στον οργανισμό μας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργεί εύρυθμα και αρμονικά. Σας έχουμε και παράδειγμα:  αντί λοιπόν να  φάτε μία χούφτα ξηρούς καρπούς  μαζί με μια μπανάνα, βάλτε βούτυρο αμυγδάλου σε λίγες  φέτες ψωμί ολικής άλεσης μαζί με κομμάτια μπανάνας και συνδυάστε το  με ένα ποτήρι  από γάλα καρύδας. Και θα έχετε ένα πλήρες γεύμα και τα οφέλη του θα σας ωθήσουν σε μια υγιεινή αύξηση βάρους!

Συμβουλή 3η – Φάτε ακριβώς προτού ξαπλώσετε

Όταν κοιμόμαστε, ο οργανισμός μας αναπλάθεται και θεραπεύεται. Επομένως, ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ πριν από τον ύπνο, προσφέρει στον οργανισμό μας την απαραίτητη ενέργεια . Για παράδειγμα, αν καταναλώσετε μια σαλάτα με ζυμαρικά ολικής άλεσης, κοτόπουλο και λίγο ελαιόλαδο, θα έχετε προσφέρει στον οργανισμό σας τα απαραίτητα συστατικά για να βοηθήσει την ανάπλασή του, ενώ εσείς απολαμβάνετε τον ύπνο σας.

Συμβουλή 4η – Συχνά γεύματα

Το σώμα μας είναι σαν μια μηχανή που λειτουργεί αδιάκοπα. Επομένως, πρέπει να το εφοδιάζουμε συνεχώς με τροφή, για να του προσφέρουμε την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέρχεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλες του τις λειτουργίες. Ιδανικά δηλαδή, θα πρέπει κάθε 2 με 3 ώρες να τρώμε ένα γεύμα για να μην πέφτουν οι τιμές ενέργειάς του για κανένα λόγο. Όταν παραλείπουμε γεύματα, δεν προσφέρουμε στον οργανισμό μας όσα καύσιμα του είναι απαραίτητα για να λειτουργεί εύρυθμα και κάπως έτσι του στερούμε και ποσοστό μυϊκής μάζας. Για να διατηρήσουμε λοιπόν τη μυϊκή μας μάζα, αλλά και να έχουμε την απαραίτητη ενέργεια, θα πρέπει να κάνουμε πολλά και τακτικά γεύματα μέσα στην ημέρα μας και να φροντίζουμε να έχουν συνδυασμό μακροθρεπτικών συστατικών για καλύτερα αποτελέσματα.

Συμβουλή 5η – Επιλέξτε υγιεινά, αλλά ενεργειακά πυκνά τρόφιμα

Για να αυξηθούν οι προσλαμβανόμενες θερμίδες χωρίς να τρώμε μεγάλες ποσότητες φαγητού ή να κάνουμε ανθυγιεινές επιλογές τροφών, πρέπει να επιλέγουμε τροφές με πολλές πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, αλλά με λίγα λιπαρά . Ιδανικές επιλογές αποτελούν για παράδειγμα, η μαύρη σοκολάτα, τα φρούτα με βούτυρο αμυγδάλου, ακόμη και τα αποξηραμένα φρούτα. Μη φοβάστε τα πολλά γεύματα, αρκεί να είναι ποιοτικά και επιλεγμένα προσεκτικά.




Show Buttons
Hide Buttons