Η καλοκαιρινή περίοδος είναι εκείνη, κατά την οποία βρίσκεται σε έξαρση η συνήθεια να πηγαίνουμε σε γάμους φίλων μας. Τι γίνεται όμως όταν κάποιος έχει βάλει στόχο να χάσει τα περιττά κιλά; Είναι εφικτό με τόσους πειρασμούς που υπάρχουν τριγύρω στα γαμήλια τραπέζια να μείνει πιστός και πειθαρχημένος στη διατροφή που ακολουθεί;  Κι αν όχι, τι μπορεί να κάνει; Η λύση είναι να μην πάει καθόλου στο γάμο; Όχι φυσικά! Και θα πάει και θα αντισταθεί και θα περάσει και καλά! Πως ; Δείτε παρακάτω μερικά απλά και τόσο σημαντικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήστε:

4 tropoi na mi xalasete ti diaita sas otan eiste kalesmenoi se gamo 300x199 4 τρόποι να μη χαλάσετε τη δίαιτά σας όταν είστε καλεσμένοι σε γάμο

Αρχικά, ξεκινήστε τη μέρα σας  τρώγοντας  για πρωινό ένα σφιχτό βρασμένο αβγό και έπειτα ένα καλό και πλήρες μεσημεριανό γεύμα, το οποίο να περιλαμβάνει κυρίως μεγάλη ποσότητα σαλάτας και φυσικά να συνοδεύεται με μια επαρκή ποσότητα πρωτεϊνης (π.χ κοτόπουλο ή γαλοπούλα), για να σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα και να μην τρελαθείτε με το που αντικρίσετε τους πειρασμούς στο τραπέζι του γάμου!

Έπειτα, κατά τη διάρκεια του τραπεζιού, για να μη νιώσετε ότι στερείστε, βάλτε όση σαλάτα επιθυμείτε και ξεκινήστε να τρώτε με αυτή. Επίσης, φάτε ένα από τα ορεκτικά και τέλος, βάλτε στο πιάτο σας  1/3 πρωτεϊνης, (είτε αυτή είναι από κρέας είτε από ψητό ψάρι) και στο υπόλοιπο τέταρτο που μένει μπορείτε να προσθέσετε υδατάνθρακα (π.χ ρύζι ή μακαρόνια, αν είναι ολικής ακόμη καλύτερα)! Να πούμε ότι η σωστή μερίδα για τον καθένα είναι διαφορετική, καλό είναι επομένως να βάλετε όσο κρέας έχει μια γροθιά σας. Επίσης, θεμιτό είναι να αποφύγετε τελείως την κατανάλωση ψωμιού και να καλύψετε το «κενό» του με πράσινα λαχανικά, αν  όμως δεν μπορείτε να αντισταθείτε, μία φέτα είναι αρκετή!

Επόμενο βήμα είναι να αποφύγετε οτιδήποτε περιέχει σάλτσες ή είναι τηγανητό. Το καλύτερο όμως είναι ότι μπορείτε να απολαύσετε το γλυκό σας! Ναι καλά διαβάσατε!  Απλά, φάτε το μισό!

Τελευταίο βήμα είναι η κατανάλωση του αλκοόλ, το οποίο ρέει άφθονο και οι προπόσεις ακολουθούν η μια την άλλη! Τι κάνουμε λοιπόν εδώ; Ευχηθείτε με ένα ποτήρι μπύρα ή κρασί ή σαμπάνια και αφήστε στην άκρη τα κοκτέιλ και τα ποτά! Τέλος, φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό, καθώς το αλκοόλ, ενώ φαινομενικά μας δροσίζει, ουσιαστικά μας προκαλεί αφυδάτωση!

Κλείνοντας, πέρα των παραπάνω συμβουλών, καλό είναι να κινείστε για να κάψετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε, οπότε ποιος είναι ο ιδανικότερος τρόπος; Μα η πίστα! Χορέψτε με την ψυχή σας! Και στα δικά σας λοιπόν!

 




Show Buttons
Hide Buttons