Τα κεράσια  είναι από τα πιο αγαπημένα μας  φρούτα. Δεν εννοούμε όμως αυτά τα οποία βάζουμε στις τούρτες, τα κέικ, τα κοκτέιλ ή τα  παγωτά, μη μπερδεύεστε! Μιλάμε για τα φρέσκα φρούτα, τα οποία μάλιστα υπάρχουν στην αγορά σε δυο ποικιλίες : τα ξινά και τα γλυκά , τα οποία και τα δυο είναι εξαιρετικά θρεπτικά και ευεργετικά για την υγεία μας και μάλιστα με μικρή περιεκτικότητα σε θερμίδες!

Γιατί όμως να εντάξουμε τα κεράσια στη διατροφή μας; Τι μας προσφέρουν και σε τι μας ωφελούν; Εμείς παρακάτω σας παραθέτουμε 4 βασικούς λόγους, που αποδεικνύουν ότι καλό είναι να υπάρχουν καθημερινά στη διατροφή σας:

4 logoi gia na trwte kathimerina kerasia 300x200 4 λόγοι για να τρώτε καθημερινά κεράσια

  1.  Έχουν δράση ενάντια  της ουρικής αρθρίτιδας

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες,  η κατανάλωση κερασιών δυο μέρες πριν από την εκδήλωση κάποιου επεισοδίου ουρικής αρθρίτιδας, μείωνε σε ποσοστό 35% τον  κίνδυνο εμφάνισης του επεισοδίου,  σε σχέση με μη κατανάλωση κερασιών.

  1. Αποτελούν ένα ιδανικό, θρεπτικό, χορταστικό  αλλά και παράλληλα  χαμηλοθερμιδικό  σνάκ

Πιο συγκεκριμένα,  1 φλιτζάνι κεράσια ( δηλαδή περίπου 20-25 κεράσια) έχει  1,6 γρ πρωτεΐνη, 0,31 γρ λιπαρά , 3,2 γρ φυτικών ινών και μόνο 97 θερμίδες!

  1.  Μειώνουν τον μυϊκό πόνο που προκαλείται έπειτα  από μια έντονη προπόνηση.

Όταν φτάνουμε τον οργανισμό μας στα μέγιστα των αντοχών μας κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ο μυϊκός πόνος που προκύπτει έπειτα, είναι αρκετά μεγάλος. Τα κεράσια θα σας βοηθήσουν σε αυτό! Πως; Απλά πίνοντας χυμό κερασιού πριν και μετά την  κουραστική σας προπόνηση για 7 μέρες και θα αντιληφθείτε ότι ο πόνος θα ελαττωθεί κατά πολύ.

  1.  Έχουν ιδιαίτερα θετικές και ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία μας γενικότερα

Τα κεράσια, (κατά βάση  τα  γλυκά κεράσια), αποτελούν εξαιρετική πηγή  ανθοκυάνων, οι οποίες είναι πλούσιες με τη σειρά τους σε ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και αντιοξειδωτικά . Σε αυτές μάλιστα οφείλεται και το κόκκινο χρώμα των κερασιών, όπως και το  μπλε και μωβ χρώμα στο λάχανο, στο καλαμπόκι,  στα μούρα, στα σταφύλια,  στο λάχανο και στα μήλα. Σύμφωνα μάλιστα με επιδημιολογικές μελέτες, η κατανάλωση ανθοκυανινών , εξαιτίας της αντιφλεγμονώδους αλλά και της αντιοξειδωτικής τους ιδιότητας,  περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης  αρθρίτιδας, καρκίνου, καρδιαγγειακών παθήσεων αλλά και διαβήτη.

Τελευταία συμβουλή από εμάς είναι κλείνοντας, να καταναλώνετε κεράσια τακτικά αν πάσχετε από αϋπνίες, καθώς αποδεδειγμένα, χαλαρώνουν τον οργανισμό μας και μας προκαλούν υπνηλία!  Ακόμη το σκέφτεστε;




Show Buttons
Hide Buttons